Dingen die alleen narcisten doen.

Een gedachte over “Dingen die alleen narcisten doen.

  1. Zit in een huwelijkscrisis.Denk dat hij een narcist is zijn vader is dit zeker en zijn moeder is een handlanger.Ben 3 maanden weggeweest maar teruggegaan omdat mijn dochter die bij hem gebleven was problemen had en mij nodig had en niet naarij wou komen mijn zoon was meegegaan en voelde zich daar zeer goed bij.Mijn man zegt dat hij kan veranderen en wil veranderen als ik hem de kans geef . Maar sommige dingen veranderen gewoon niet als ik er niet ben is hij vernederemd naar mijn zoon toe en met mijn dochter die 18is heeft hij een symbiotische relatie.Ik wil mijn kinderen en mezelf beschermen maar weet niet hoe heeft tegen mijn kinderen gezegd dat hij zich van maakt als hij weg gaat terug mijn zus kan niet want die staat aan zijn kant hij kijkt mijn fb na en mijn mails.Wat kan ik best doen .Ben mijn ouderlijk huis aan het verbouwen maar is nog niet klaar.Hopelijk kan jij mij helpen.

    Like

Geef een reactie

